PECIPTA 2009 | Blog @thesharkox

PECIPTA 2009

Pada 7 oct 2009, aku telah ke KL untuk menemani Prof Fadzilah menyertai Pameran PECIPTA (Ekspo Penyelidikan dan Ciptaan Institusi Pengajian Tinggi aAntarabangsa  ) yang berlangsung pada 8-10 Oct 09 yg berlangsung di Pusat Konvensyen , KLCC.



Ia adalah yang pertama kali aku sertai (tahun ni saje prof dah pergi 3x , MTE pada april, Itex (jun) dan Usahawan pe tah (Julai)). So, memula rasa excited, dah sampai sana baru la tau, penat rupanya kena jaga Booth. Prof hantar 2 projek, dan salah satunya, menang GOLD. UUM hantar dalam 12 projek, and dapat 2 GOLD, satu lagi projek Prof Dr. Shuhada, projek En. Syamsul Bahrin.. congratz to both.. ok la tu...ada universiti hantar sampai 50 projek, tapi langsung tak menang Emas..hehe.. U mane? korang cari la sendri...

Ok, ni aku ade snap beberapa pic...gambar aku kurang, pasal aku ska brada di belakang kamera (tukang ambik gmbar)

heheh...

Hajrah n megat




Booth UUM




aku, megat n Prof fadzilah




tambah sorang lagi, hajrah




poster




Booklet...booklet ke?




TPM




Pecipta

0 comments:

a3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...