Blog Komik oleh @thesharkox: December 2011

Karekter: @ejamothman dan @azrijohan

17 comments

Ini ialah karekter Ejam Othman (Manchester United) dan Azri Johan (Argentina), pemenang giveaway dari AffanRuslan. Kedua-duanya hensem, tapi kalau nak dibandingkan dengan aku, aku hensem lagi. Affan Ruslan pun hensem jugak, tapi tak capai tahap kehenseman aku. HAHAHAHAHA.

Sepatutnya ada sorang lagi pemenang GA ni, tapi contact dia tak berbalas. Still menunggu beliau. Karekter ni dah siap dari minggu lepas lagi. Nak mintak maaf kepada kedua-duanya pasal lambat gila nak siapkan pasal kekangan masa yang amat sangat. 

p/s: Hmmm..Affan Ruslan dan Ariff Alfian Rosli nama macam nak sama..adakah orang yang sama?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...