TheSharkomikx: Wayang | Blog Komik oleh @thesharkox

Friday, December 2, 2011

TheSharkomikx: Wayang




14 comments:

Abang Zam said... [Reply to comment]

kahkah. tak cukup lagi kalau tak tengok 50/50

eddy syrol said... [Reply to comment]

hahahahaha

laskar pelangi said... [Reply to comment]

HAHAHA =D

merahitujambu said... [Reply to comment]

ahahaha..dua2 cite tu kemaruk skang ni

aisyah thaqif said... [Reply to comment]

robert pattison :D

peep said... [Reply to comment]

aku lagi hensem kott. :P

♥ Capital N said... [Reply to comment]

HAHA . ini tak boleh blahh .
ingat kan nak cakap , ada Lisa Surihani tadi . Hewhew

ParkAir said... [Reply to comment]

Haron Aziz tu memang aku minat! Mesti download punyalah.

Aujinz said... [Reply to comment]

Robert Pattison tue dalam Harry Potter dia mati.. tak cool.. kah kah kah...

tapi.. gua nak badan macam Aaron Ajiz.. kih kih kih

cikpia said... [Reply to comment]

ha ha..... bodo!

Azzah said... [Reply to comment]

ada unsur2 kejiwangan..

cEro said... [Reply to comment]

bila ayat tu keluar dr mulut lelaki, aku rasa geli..seriously...

merahitujambu said... [Reply to comment]

ty uncle pokok tu suka kita x??ekekeke

mimizuzuhaha said... [Reply to comment]

twilight best