Parking 2 | Blog Komik oleh @thesharkox

Sunday, August 12, 2012

Parking 2


8 comments:

nurdani said... [Reply to comment]

selalu jadi macam ni. ngah ngah

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said... [Reply to comment]

pergh.. memg slalu.. boleh bt gado laki bini..huahua

Aujinz said... [Reply to comment]

pernah gak jadi kat aku.. la nie, aku guna teknologi yang ada... ambik gambo guna henpon.. kah kah kah

idea semulajadi said... [Reply to comment]

haahahahaah~ soo true~

HEMY said... [Reply to comment]

lpas ada henpon kamera tak jadi dah benda gini...hehehe

ParkAir said... [Reply to comment]

lain kali amik gambar tiang, lagi bagus kalau wat tarian tepi tiang tu dan upload ke instagram.

nazha anua said... [Reply to comment]

aku selalu buat macam aujinz buat..hehe..tapi lama2 lupa nak delete memory phone tak muat lak..hehe

cEro said... [Reply to comment]

hahaha, memang slalu sangat jadi kat aku..
konon tak perlu nk amik gambar tiang, tp last2 menyesal!
kena merantau satu parking cari kereta..hahah