TheSharkomikx: Semut | Blog Komik oleh @thesharkox

Monday, December 24, 2012

TheSharkomikx: Semut


9 comments:

The Sharkox said... [Reply to comment]

Semut berenang-renang di dalam water heater adalah perkara yang paling menjengkelkan.

Tapi apa boleh buat, dalam sarang semut tiada water heater.

idea semulajadi said... [Reply to comment]

yg menyakitkan hati adalah sebab kite kene buang air tu~ ah pembaziran!

Fariq Jalil said... [Reply to comment]

ingat time aku dok kat umah sewa dulu.., suka betul semut masuk kat dlm heater.. air masak je pun dlm tu bukan air manis pon.. err

miss fluffy said... [Reply to comment]

fine..kes yg sm jugak berlaku pada ku~ semut ooo semut-.-

nurdani said... [Reply to comment]

selalu terjadi. bengang sebab kena buang air, masak sekali lagi. huhu

Amin Aizuddin said... [Reply to comment]

aku rasa la semut macam ni jenis keturunan suka mandi air panas.wkwkwk
#pernahterjadi

Aujinz said... [Reply to comment]

ooo.. aku ingat heater aku jer yang selalu bersemut.. koh koh koh

nazha anua said... [Reply to comment]

dia teringin jugak nak pergi spa bro:D

cEro said... [Reply to comment]

Perghh!!!
Masuk semut orait lagi...
Kalo masuk lipas, aku sanggup tahan dahaga...heheheh