TheSharkomikx: Hujan | Blog Komik oleh @thesharkox

TheSharkomikx: Hujan




15 comments:

Wadi AR said... [Reply to comment]

ular kan sejuk

laskar pelangi said... [Reply to comment]

hak3 =D
sengal!
dulu zaman kecik2,bila hujan jer. sorak habis..sebab boleh main hujan..seronok tu..

cimOt said... [Reply to comment]

oh yeke??sebab mak aku ckp takut lebah dtg..
aku pon pikir gak apasal lebah..?

then, aku buat teori sendiri, agak2nya lebah tu ingat payung tu mcm pokok kottt..logik kan?

Aujinz said... [Reply to comment]

Samelah dengan aku pun.. nyiahahaha.. aku pun duk pikir kenapa ular..

peep said... [Reply to comment]

haha, den x penah buat lak gitu.. :P

missSenget said... [Reply to comment]

sama la...mcm xjumpa kaitan die..

huhuhu...

cikpia said... [Reply to comment]

mak akupun tk bg bukak payung lamumah, takut ular..... ular suka payung kaler2 kot....

The Sharkox said... [Reply to comment]

@Wadi AR: dia sejuk then kenapa sibuk nak masuk rumah orang yg bukak payung? pi la cari sarang dia..

@Laskar: Err...mak aku marah kalu main hujan nnti demam..aku mmg alergik dengan hujan konfirm demam

@cimot: Teori tu macam logik tapi kenapa lebah?

@Aujinz, MissSenget: Bagus..kita ni mesti lahir tahun 80 an..

@Peep: Ekau tak pornah buek yo? umah ekau takdo payong ko jang eh? haha

Puteri Iqa Izyan said... [Reply to comment]

hehehe. mcm tadek kaitan lgsg je =.='

syirah rasid said... [Reply to comment]

haha! sama sama. tak paham jugakk

merahitujambu said... [Reply to comment]

ahahah..tapi betul gak ko ckp..apa kaitanyaa??

Kimmie said... [Reply to comment]

tak tau pulak aku pasal pantang larang ni, dulu mak aku selalu ckp, jgn buka payung dlm rumah sbb takut di sambar petir..

ParkAir said... [Reply to comment]

Aku ingat kan Mary Popping yang masuk, kan best kalu cenggitu.

The Sharkox said... [Reply to comment]

@Kimmie: tudia aih di sambaq petir

zuwaidah said... [Reply to comment]

nanti ular tu tumpang sekali nak berpayung kan kan kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...