TheSharkomikx: Bila pembaris dibalas Pistol | Blog Komik oleh @thesharkox

TheSharkomikx: Bila pembaris dibalas Pistol


TheSharkomikx:
#Ruler vs Pistol
Dad: Why there is bruise on your forehead?
Schoolgirl: My teacher knocked my head with his ruler, Dad.



Dad: Why your teacher knocked you with ruler?
Schoolgirl: I just misspell, Dad. I spelled PEKELDAI instead of PEKEDAI.
Dad: Never mind. I'll talk to your teacher tommorrow


The next day
Dad: Don't you ever knock my daughter's head with your ruler 
or i'll knock your head with my pistol !! 
Schoolgirl: La..la..la..la...


Click here if you want to read this news


1Malaysia Megasale Rewards:    Shopping like crazy and get rewarded with Master Card
Celcom XPAX New Plan RM0.28 for every 10minutes voice & video call? WOW!  Celcom
From BOH Tea M'sia Fanpage: Stand a chance to win a Nissan Grand Livina and iPad  BOH Tea


28 comments:

~eZmALiZa~ said... [Reply to comment]

cikgu skrg pon makin besar pulak kuasa nak pukul2 anak org..mcm xde keje pulak nak mukul ajeee....


bapak2 skrg pulak pon same...pantang anak sakit sikit, cikgu2 kat sekolah pulak jadi mangsa..pasni, simpan je anak kat uma, ajar mengeja dalam bilik lagi bagus....


saya ensem, so, saya komen :P

Azah Skaliskala said... [Reply to comment]

cikgu ngan parent macam anjing ngan kucin, mcm mane la student nk maju.

Mohamad Faizal said... [Reply to comment]

dulu-dulu aku pernah kena lempang dengan cikgu kelab komputer masa sekolah rendah. sampai sekarang aku rasa kepedihannya. bukan pedih ditampar, tetapi pedih di hati kerana diaibkan di hadapan gadis yang aku suka. tiba-tiba pulak aku ceritakan pengalaman sendiri

shada wentz said... [Reply to comment]

uish. sy sebagai bakal guru sgt gerun dgq berita ni =..=""

theeggyolks said... [Reply to comment]

parents nowadays are just over protecting their children. That father Ganster kah? =_="

The Sharkox said... [Reply to comment]

@~eZmALiZa~: alah, pukul2 manja je pun...

@Azah: hahaha..bila cikgu dah bersuara..

@Iaicool: gadis yg kau suka tu mungkin dah tak kenal kau..

@Shada: hohoho...jgn ketuk kepala budak tau

@TEG: Dont know la... but if he had a gun, maybe he's a police...hahaha

Alya Esprézzo said... [Reply to comment]

perghh...sampai mcm tu sekali, guru-guru semua sila berhati-hati yer...

btw, kartun tu style ! hahahahaha :D

cik ieda said... [Reply to comment]

nice entry ! mcm2 cte kan kte dgr sal mende ni . ish3 . :p *komen bakal cikgu*

aisyah thaqif said... [Reply to comment]

makin naik kepala la student-2 kalau dapat bapak mcm niii =_='

Affan said... [Reply to comment]

gila apa bwk pistol

aku pun pelik skg ni, kalau dulu cikgu denda pelajar, kalau pelajar tu report kat makbapak, mesti diorang kena lagi teruk.

kalau skg, mak bapak pulak yg lebih2.

Pada masa yg sama, risau gak dgn tindakan sstengah cikgu yg dera pelajar, sampai ada yg masuk suratkhabar kerana menyebabkan kematian.

Ayeem Jemain said... [Reply to comment]

gilo! taktau plak aku kes ni. tp ini gilo! rare case!

cimOt said... [Reply to comment]

bdk skang yg kurang ajar..mcm mne la cekgu tak naik angin..

adrinaqamarina said... [Reply to comment]

kalau pistol takde bullet tak ape ah.


tapi mana tahu tertekan ke jap g. aaaaaaaa free jeee.


budak3 skg.


ayah anak sama je~

fiza said... [Reply to comment]

muka ayh tu garang dowh!hehe

fyna said... [Reply to comment]

hehe.nih mesti kes ari tue.
tomey lak karton tue.
;)

Miss Y and Her World said... [Reply to comment]

mak aii. menakutkan.

Traffik Meningkat Gara-gara Earning Nuffnang?

♥CIK SHA♥ said... [Reply to comment]

aku dulu kena hentam dengan cikgu ngadu kat mak dgn arwah abah aku takde nye dorang nak amik kesah..lagi dorang sokong tindakan cikgu tu ade le..pengajaran untuk aku kate dorang..

Ikhwan said... [Reply to comment]

ini kl gua pegang

afrohead said... [Reply to comment]

mak bapak sekarang anak tak boleh kena usik sikit. meluat betul aku. patutlah budak2 sekarang semua jadi pelakon 3gp. aku dulu apa yang tak pernah kena? pelempang? penampar? rotan? sebut je semua aku dah rasa. tak pernah pun aku balik mengadu dengan mak bapak aku. manja betul budak2 sekarang.

haih..

syafeika edora said... [Reply to comment]

giler ape bapa dia tu? hattoyaiii

wannurfazrini said... [Reply to comment]

pehh bapak sekarang. anak tak reti eja, cikgu yg disalahnya!

Aujinz said... [Reply to comment]

dulu masa sekolah aku pernah kena denda ketuk jari dengan pembaris, kena lempang, kena sebat kena terajng dengan cikgu.. tapi..

aku ngadu ngan bapak aku..

siap kena tambah lagi dengan tali pinggang askor..

Bapak aku lagi otai.. koh koh koh

akubiomed said... [Reply to comment]

Pembaris lawan pistol tentulah pistol menang. Sayang anak tangan-tangankan bak kata pepatah melayu :-)

The Sharkox said... [Reply to comment]

@akubiomed:sayang anak tngan2 kan..marah cikgu, tembak tembakan

Mr.Kerro said... [Reply to comment]

anak manja sangat, jentik skit tak bleh... cikgu skrg dah xdihormati

ParkAir said... [Reply to comment]

Jangan salahkan cikgu kalau anak jadi setan bila besar nanti./

azira said... [Reply to comment]

Ingat masa zaman sekolah dlu, cikgu sgt garang, tak siap keje sekolah, kena rotan or berdiri luar kelas, tapi mcm mana teruk pun, tetap bersemangat nak ke sekolah tiap hari, hasilnya, aku berjaya sampai sekarang..budak2 skrg????Lembik...macam ne nak harung hidup yang mencabar ni kalau setakat kena ketuk ngan pembaris pun dh melalak..apa la nasib anak bangsa sekarang..risau...

Anonymous said... [Reply to comment]

polo outlet online
ysl shoes
woolrich jackets
canada goose jacket
pandora charms uk
cheap uggs
gucci outlet
pandora charms
uggs on sale
coach outlet
prada outlet
ray ban sunglasses
oakley sunglasses
official michael kors outlet
michael kors handbags clearance
uggs outlet
uggs outlet
ugg boots cheap
barbour uk
balenciaga handbags
nike roshe run
michael kors outlet online
kate spade outlet
mbt shoes
cheap jordan shoes
moncler jackets
manolo blahnik shoes
christian louboutin outlet
cheap uggs for sale
canada goose sale
mac makeup
gucci handbags
gucci bags
michael kors outlet
cheap basketball shoes
tory burch outlet online

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...