TheSharkomikx: Fastfood (Bahagian 2) | Blog Komik oleh @thesharkox

TheSharkomikx: Fastfood (Bahagian 2)

TheSharkomikx:
#FastFood (Episode 2)
continue from last entry entitled Fastfood

*Typo: Junk Foods. 



:)

p/s: Jangan gaduh-gaduh eh..Senang-menang je


Please vote for me
Thanks :)


23 comments:

Ayeem Jemain said... [Reply to comment]

haahh tp aku lagi suka zinger. yummay!

Rafidah Farhana said... [Reply to comment]

HAK HAK HAK. Gadoh pulak la diorang. Aisey.
Ayam atok tu lagi sedap, tapi kalau burger, yang mamat tu :)

gabanMorka said... [Reply to comment]

okey, aku setuju dgn rafidah farhana ni

javanese DOVE ! said... [Reply to comment]

erk,mana satu kerajaan..
mana satu pembangkang?

putrifayad said... [Reply to comment]

hahahaha..gaduh siap..:)

wannurfazrini said... [Reply to comment]

aik pndai pulak si atuk kepsi ckp melayu erk. hahaha

mie said... [Reply to comment]

menarik kartun ni..
hehheheee

efyna.pinkladies said... [Reply to comment]

pizza?

♥CIK SHA♥ said... [Reply to comment]

eh2?rupenye cucu dgn atok depa 2 org ni ye..baru aku tau..ahaha..

topo said... [Reply to comment]

perghhh speaking siot.. hahahaha

The Sharkox said... [Reply to comment]

@Ayeem Jemain: aku lagi suka ramlee burger

@Rafidah, Gaban: betul la tu..pakcik tu ayam dia sedap

@Javanese Dove: Celah mana pulak kerjaan pembangkang ni???

@Fayad: tak gaduh, bersaing sesama sendiri..haha

@Fadz: Hahaha..atok ni asal orang melayu

@mie: tq

@Efyna: pizza bukan saingan mereka

@Sha: cucu jauh

@topo: skeaping..

ParkAir said... [Reply to comment]

Big Mac + Snack plate + Orang belanja = kekenyangan maksima.

Ahmad FIkrizaman said... [Reply to comment]

Suka big mack.. slalu kalau beli, mesti beli big mack set besa dengan 2 bif beger...

afrohead said... [Reply to comment]

untuk petak terakhir tu aku setuju sangatlah apa yang colonel tu cakap. haha

..::SangRatoo::.. said... [Reply to comment]

memang kalau ayam..terbaik dari atok..dan kalau beger dan fries..terbaik dari cucu..hehehe.. :)

javanese DOVE ! said... [Reply to comment]

dah tu,dua-dua nak gaduh..
dah macam keadaan poliTAIK sekarang...

erk.

The Sharkox said... [Reply to comment]

@ParkAir: kekenyangan macam kucing engko..hahaha

@Fikri.my: pergh..kuat makan ko..aku pun dapat big mac tu kenayang dah

@Afro: haha..

@Ratoo: betul2...memang tak syak lagi

@Javanese DOve: ha, nnti nak update pasal politahik la

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said... [Reply to comment]

tak payah gaduh2..aku cekik je mana2 ada..ekekkek :P

Piah Becok said... [Reply to comment]

muak laaa fast food skang. cheesy wedges je la kot yang boleh makan sikit. burger rembat burger ramli kat kedai belakang umah je la kot. murah pun murah, sedap lak tu...



terbaru: KONDOM ITU BUKAN UNTUK DIMAKAN

Emila Yusof said... [Reply to comment]

LOL

Wan Gerrard said... [Reply to comment]

lol..burger ramli xpe ke? :P

temuntirung said... [Reply to comment]

i loike~ hahaha.. mcd lagi sdp..kfc x bez..

Faisal Abdullah said... [Reply to comment]

hahaha..lawak2..hebat btol gambar2 yg ko buat..ajarlah skit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...