Kehadapan Encik Fernando Torres bernombor 9 | Blog Komik oleh @thesharkox

Kehadapan Encik Fernando Torres bernombor 9





Saya ucpakan tahniah kerana anda berjaya meletakkan diri anda sebagai pemain ketiga termahal di dunia selepas Christiano Ronaldo dan Kaka. Pemergian anda ke pasukan lawan di pertengahan musim memang membuatkan para peminat The Kop marah lalu membakar jersi anda.

Walaubagaimanapun, saya ingin mengucapkan takziah kerana pasukan baru anda kalah malam tadi. Dengan ini peminat The Kop sudah tentu gembira kerana sudah lama tak berasa begini. Walaupun hanya menang tipis 1-0 di minit ke-69, tapi ianya cukup menggembirakan mereka.

Diharapkan anda tidak berasa putus asa dan berkecil hati dengan kekalahan ini. Saya akhiri surat saya dengan ketawa besar  kepada anda. 

HAHAHAHAHAHAHAHA..!

Sekian,

TheSharkox

Menangi hadiah bernilai sehingga RM 40K dari MILO. Klik sini untuk maklumat lanjut



18 comments:

mie said... [Reply to comment]

u never walk alone..
heheheheee

afrohead said... [Reply to comment]

haha sweet revenge for liverpool.

~ PIJA ~ said... [Reply to comment]

moge torres tabah...hihiiii

Fariq said... [Reply to comment]

ceh,, cuba bygkan kalo ref bagi penalti akibat bola yg terkena tgn tu.. agak2 surat kat atas ni jadi pe erk.. :p

-Perlukah Memperingati Hari Kekasih aka Valentine Day?
-Kompilasi Aku Seorang Blogger

/Dayah/nurul/dayak said... [Reply to comment]

haha. tasangka plak bole klh. membazir je torres dbeli mahal2...baik bg duit ntuk anak2 yatim

Rara Farah said... [Reply to comment]

rmai jugak yang hentam torres eh..huhu..tapi tak minat dye...sayangnye..keh3

Wan Gerrard said... [Reply to comment]

HAHAHAHA..bagus2, hebat betul die main pg td..:P
*aha baru perasan burung drogba, besar siot haha

The Sharkox said... [Reply to comment]

@mie:jalan sorang2 la

The Sharkox said... [Reply to comment]

@afrohead: yeah..sweet gila...

The Sharkox said... [Reply to comment]

@~ PIJA ~: moge chelsea pun tabah

The Sharkox said... [Reply to comment]

@Fariq: hahaha..maka mungkin tiada entri ni

The Sharkox said... [Reply to comment]

@/Dayah/nurul/dayak: heheh..takpe, org byk duit mmg camtu

Rara: ni mesti minat lescott ni

@WanGerard Haha..burung dia memang besar

Afzainizam said... [Reply to comment]

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uihhhhh ni kira pemerdagangan orang ni... nak buat report lahhh jual orang ....dapat untung atas angin

Heidi Shafiq said... [Reply to comment]

sadis byr mahal2 tp kalah..

Amirrah Zawani said... [Reply to comment]

hahahahaah!!!
akibat curang dgn liverpool..
kalah sudahhh :)

hans said... [Reply to comment]

aku pun sangat gembira sebab pasukan baru dia kalah dengan team yg aku sokong :-)

Jom Join Contest Situasi Hans : Gunakan Imaginasi Anda

Afzainizam said... [Reply to comment]

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
curangggg dan selingkuhhhhh kannnn dahhh kecundang

Raji berkata said... [Reply to comment]

ceh gelak besar anda ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...