TheSharkomikx: #PrayForJapan | Blog Komik oleh @thesharkox

TheSharkomikx: #PrayForJapan

TheSharkomikx
#PrayForJapan








DiGi Broadband pada harga RM38 sebulan!



:)

p/s:  Tiada lawak Ultraman

26 comments:

gabanMorka said... [Reply to comment]

wah..lama xlawat blog ko.
mane ilang wajah hensem kau kat header?
hehe

p/s:aku pon xde duit nak tgk merong
tp sgt teruja nak tgk

The Sharkox said... [Reply to comment]

Let's #PrayforJAPAN

wannurfazrini said... [Reply to comment]

fuyohhh header dia , celassss gituuuuw yaaa ! :p

The Sharkox said... [Reply to comment]

@gabanMorka: Aku rasa sudah tiba masanya menurunkan gamba muka sendiri.. rasa macam terlalu hensem bila tengok muka sendiri kat situ..haha..weh2, derma la seringgit kat mana2 tabung...

The Sharkox said... [Reply to comment]

@wannurfazrini: Hey, terimaseh fadz

Ayeem Jemain said... [Reply to comment]

pergh letih aku tunggu gambar 2 n 3 load. -.-

The Sharkox said... [Reply to comment]

@Ayeem Jemain: Biasalah, tenet slowpoke

ika~~ said... [Reply to comment]

cantek..
btw p la tgk kt alor setar mall.
sy dah p.siap hari pertama,xrmai org pn.hehe

@rtzam said... [Reply to comment]

Nice one Bro!!Mantap!!

~ PIJA ~ said... [Reply to comment]

salam.....

mampukah merong? hihiiii..tak tgk lagi gak nih..!!
ape2 pun moge org2 kat Jepun tabah...pray for them to...

adwafarahin said... [Reply to comment]

header smart!

lets pray for Japan

The Sharkox said... [Reply to comment]

@ika~~: nak pi tapi duit ak berapa nak ada..huhu

The Sharkox said... [Reply to comment]

@@rtzam: thanzz

The Sharkox said... [Reply to comment]

@~ PIJA ~: boleh belanja nnti?

The Sharkox said... [Reply to comment]

@adwafarahin:thanzzzah

ParkAir said... [Reply to comment]

Besarnya weh pedang, boleh pantul2 cahaya la tu. Lets pray for Jipang.

velasrizal said... [Reply to comment]

glemer abes uncle merong ni..aku dh tgk dh..

Tips Menarik Perhatian Wanita

afrohead said... [Reply to comment]

apakah kena mengena merong dengan jepun bro? adakah kerana aku belum menonton filem ini maka aku kurang faham? sila bantu aku.

The Sharkox said... [Reply to comment]

@ParkAir: buleh buat cermin jugak..

The Sharkox said... [Reply to comment]

@velasrizal: apa macam uncle merong? sihat?

The Sharkox said... [Reply to comment]

@afrohead: kaitan dia ialah merong dityanagkan beberapa hari sebelum jepun kena hentam. sekian

Aisyah Thaqif said... [Reply to comment]

dah tengok di sebalik tadbir hikayat merong mahawangsa . crita betoi tak tengok lagi :D

pray for Japan :)

cik chopu said... [Reply to comment]

hoih, merong dah mula meronggeng di pawagam. hensem hensem.

Afzainizam said... [Reply to comment]

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

ini epik filem merong mahawangsa... versi kartun kerrr

Rajdev said... [Reply to comment]

macam best jer

Raji berkata said... [Reply to comment]

ho yeahhh merong mahasiswa xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...