TheSharkomix: Alien Sesat 2 | Blog Komik oleh @thesharkox

Tuesday, March 8, 2011

TheSharkomix: Alien Sesat 2

TheSharkomix: Alien Sesat 2




Baby baby baby oooooooo.....

Hahaha...

Dari layan konsert Justin Bieber in Malaysia tu, baiklah layan Maroon 5.
Klik sini untuk maklumat lanjut.

p/s: Skinhead!!

Pic (Mat Bibir) Credited to:

14 comments:

Ayeem Jemain said... [Reply to comment]

hahaha. ala, dia guna kulit kepala palsu je tu. kalau betul pale gitu, mmg sah alien!

afrohead said... [Reply to comment]

aku rasa nak luku je kepala dia. haha

The Sharkox said... [Reply to comment]

@Ayeem Jemain: Tu la...aku pun mula2 tengok "aih, berkilat sungguh kepala budak ni".. rupanya pakai wig

The Sharkox said... [Reply to comment]

@afrohead: aku bukan takat nak luku, nak lempang laju2 pun ada

wannurfazrini said... [Reply to comment]

huhu lonojong gila kpala diaaaaaa ; hahahaha

The Sharkox said... [Reply to comment]

@wannurfazrini: macam alien kan? haha

~ PIJA ~ said... [Reply to comment]

lawak betol....hahahaha

Ahlong said... [Reply to comment]

Serius HUDUH gila...mamat bersuara kanak2..

Heidi Shafiq said... [Reply to comment]

hahaha.. ade2 je ko ni..

The Sharkox said... [Reply to comment]

@Heidi Shafiq: nyampah dengan mat bibir

faTIN NORALBAniaH__baniE said... [Reply to comment]

maroon 5 terbaik
:)

gabanMorka said... [Reply to comment]

mamat kegilaan gadis-gadis

tah dah sunat belom

haha

Raji berkata said... [Reply to comment]

hahaha dia botak pun hensem gak rupa der
hak2 ;D

The Sharkox said... [Reply to comment]

@faTIN NORALBAniaH__baniE: yeah terbaik

@Gaban: Sunat? ceh, kulup lagi tu

@Raji: Hensem lagi engko aku rasa