Atok beli apa tu??? (Bahagian 2) | Blog Komik oleh @thesharkox

Monday, January 17, 2011

Atok beli apa tu??? (Bahagian 2)


Jika anda berusia 60 tahun, memegang jawatan tinggi dalam syarikat yang bersepah-sepah, ada duit berguni-guni dalam bank luar negara, ada kereta mewah berderet-deret tapi haram satu pun tak pernah bawa,  berasa hidup dalam kesunyian dan mempunyai tubuh badan yang masih sihat zahir dan batin serta anda ingin kelihatan stylo mylo, bagaimana caranya? 

Caranya ialah anda berkahwin dengan anak dara yang jauh lebih muda dari anda... (Sila pastikan anak dara tersebut adalah rakyat luar negara)

Hahahaharuan

p/s: Aku terima nikahnya si polan binti si polan dengan mas kahwinnya Roll Royce sebanyak 2 bijik. 

14 comments:

~ PIJA ~ said... [Reply to comment]

ahhahaahaa....sakan ko gosipkan menteri kite ni yer...tp gagah aku nampak bini baru die nih..

za petrelli said... [Reply to comment]

hahhaha... sedang memerli eyh

kalo pompuan lak nak kawen ngan lelaki tue luar negare ke?

rossoneri said... [Reply to comment]

eh kenapa lak luar negara...ngeeee.. yang penting perempuan tu kena gila harta...hahah

Fariq said... [Reply to comment]

nape mesti luar negara??

EP4 - Khurafat Volume 2

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply to comment]

cewah...caya lah...

The Sharkox said... [Reply to comment]

@rossoneri and Fariq: Sila cari akhbar semalam, berita muka depan , mesti tahu kenapa..hahahaha

fatin shahar :) said... [Reply to comment]

hahaaa..i know sapeee :DDD
comel la katon atok itu :p

The Sharkox said... [Reply to comment]

@za petrelli: anda rasa kalau dia kaya anda mahu? haha

The Sharkox said... [Reply to comment]

@~ PIJA ~: gagah...sungguh taf..haha

/Dayah/nurul/dayak said... [Reply to comment]

menteri sarawak punya hajat mimpi kawen anak arab termakbul ler

chenta said... [Reply to comment]

huhuhu..boleh plak gosip mcm ni ye..heheh

Yuni Aisyah said... [Reply to comment]

ada je harta leh jalan...hehe

Raji berkata said... [Reply to comment]

erk dlm negara xde ker? ;D

Anonymous said... [Reply to comment]

cheap beats by dre
nike outlet
parajumper jackets
isabel marant sneakers online
ugg boots for cheap
manolo blahnik shoes
dansko shoes
kd 6
uggs clearance
nike store
tiffany and co jewelry
prada handbags
jordan retro 11
woolrich outlet
barbour jacket
kd vi
miu miu outlet
jimmy choo shoes
cheap ugg boots for sale
clarks shoes
north face jackets
cheap ugg boots
uggs outlet
ugg sale
new balance sneakers
ugg clearance
tory burch bags
belstaff jackets
cheap uggs
clarks outlet
burberry sale
fitflops sale
marc jacobs handbags
burberry outlet