Kronologi Mini Gath Utara tahun lepas | Blog Komik oleh @thesharkox

Sunday, January 2, 2011

Kronologi Mini Gath Utara tahun lepas

Hoihoi..


Tahun lepas (25-12-2010) ada gathering untuk 'bloggers' utara. Ada lebih kurang 19 orang blogger tak termasuk aku, pasal aku bukan blogger. Baca header kat atas tu elok-elok. Pertemuan ini berlangsung di Bowling Apa Nama Entah di Star Parade, Alor Setar. Dianjurkan oleh Cik Gadis Kampung Separa Bandar

Ada datang dari Kedah, Perlis, Penang dan jugak dari Perak. Ada datang naik motor, naik kereta, tiada sesiapa yang naik kapal terbang dan jugak naik kereta kebal. Mula-mula main bowling. Kesimpulannya, aku istiharkan aku terer main bowling dari orang lain semua..Hahahahah.. 

Sebelum aku terlupa, Mini Gath ni ada warna tema; Merah Hitam. Namun ada jugak pihak yang tak ikut tema dengan alasan "tak sempat kering", "tak beli lagi baju kaler merah" dan "Oh, ada tema merah hitam ke? tak tahu pun?". 

Masing-masing dah ada bola, nak bergambar dengan bola lain pulak? - Kak Rye
Inilah namanya External Hardball...hahahaha 

Tiada bola untuk di buat bahan jenaka

Lepas puas mengalahkan mereka semua di arena bowling, maka kami berpindah ke tempat yang agak asing bagi aku, Taman Jubli Emas Jalan Suka-suki Menanti. Di sana kami bertaa'kruf sambil Cik Pia mencari peluang untuk mengorat jejaka kacak yang hadir di sesi taa'kruf tersebut. Tapi malangnya, kesemua jejaka yang ada pada sesi tersebut, muda-muda belaka. Paling muda ialah aku. Aku baru berusia 15 tahun pada tahun 2011. HAHAHAHAHaruan..


Pose Paling Seksi 2010

Semua bajet hot.

Yeah, berak time

Bercangkung kat depan: Khairul Fahmi Che Mat.
Halimunan dalam gambar: Rhapsody Lin, Apple Sweet

Mula-mula masa jumpa Anis Gadis Kampung Separa Bandar, aku tanya "Kenal ke semua orang yang join ni?". Dia jawab "Haram sorang pun tak kenal".. Last-last, jadi kenal. Itulah namanya "tak berkenalan maka tak kenal." 

Senyum 
Tahun Baru Masihi

p/s: Serius aku baru 15 tahun...hahahahahaharuanmakananak


25 comments:

Izyanti said... [Reply to comment]

Perasan Hahahaharuan. hiks. >.<

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply to comment]

bajet khairul fahmi..

hakhak tak bleh blah....

errr muda lg ker???

gabanMorka said... [Reply to comment]

happening betol...haha

The Sharkox said... [Reply to comment]

@Izyanti, gksb: HAHAHA..muda meh...

The Sharkox said... [Reply to comment]

@gabanMorka: UIH..meriah nokss

taufiq helios said... [Reply to comment]

hahah..hebat btol alasan yang tak ikot tema tuhkan br..haha :))

The Sharkox said... [Reply to comment]

@taufiq helios: ini dia salah seorang yang tak ikut tema ni...haha

(One) SiTi* said... [Reply to comment]

lawa payung
hahahahaaharuan???

rossoneri said... [Reply to comment]

15 tahun lah sangatttt hahahaha...
perempuan je yg ikut tema eceh

cik ciput said... [Reply to comment]

wahh..bestnya tengok..huhu..rugi x join hri tu..tak buat mcm mna..wa kija ma itu halii..

The Sharkox said... [Reply to comment]

@(One) SiTi*: entah la payung siapa entah...hahah

The Sharkox said... [Reply to comment]

@rossoneri: serius la 15 tahun.....hhaha

The Sharkox said... [Reply to comment]

@cik ciput: lain hali dolang ala buat, lu kasi join maaa..

Afzainizam said... [Reply to comment]

Welcome..Happy..New..Year
╔══╦══╗╔╦╗  
╚═╗║╔╗║║║║ 
╔═╝║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║║    
╚══╩══╝╚╩╝
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selamat Maju Jaya... Di harapkan Tahun ini adalah terbaik dari sebelumnya...

Bulatkan tekad mencapai impian ... Bukan sekadar manis dimulut.. Bukan sekadar hangat-hangat tahi ayam

kena ade target hidup tuuuuu.... yang penting

mia said... [Reply to comment]

huwaa..bestnye gathering..ehhehee..

aleen aiden said... [Reply to comment]

woah..blogers kat kl pon salu jugak bwat gathering nih,tp alin xpnah join.teringin la plak!Hu3

adwafarahin said... [Reply to comment]

best!

bapak bajet umo 15 taun..hahaha

maCy said... [Reply to comment]

ramai dah join gath :(

Wan Gerrard said... [Reply to comment]

hehe menarik2 ^_^

The Sharkox said... [Reply to comment]

@aleen aiden: Pi la sekali sekala

The Sharkox said... [Reply to comment]

@maCy: Jadi la penganjur Gath

Amirez said... [Reply to comment]

off topic sat.
rajin ko buat kronologi tu eheh

Mohd Shahrul Hafizi said... [Reply to comment]

Aik! Penganjur lagi lambat dari ko? Apa kes? Hahaha. Pose dgn payung tu tak boleh blah!

Kalau nak mencirit pun, beragaklah. Hahaha.

The Sharkox said... [Reply to comment]

@Amirez: Haha..kena la rajin untuk mencipta kelainan

Anonymous said... [Reply to comment]

genuine ugg boots
dolce gabbana outlet
jimmy choo outlet
christian louboutin shoes
uggs clearance
juicy couture outlet
air max 2015
juicy couture handbags
uggs sale
mcm handbags
longchamp handbags
celine handbags
ugg boots clearance outlet
mac cosmetics wholesale
mac cosmetics
cheap uggs
nike roshe run
gucci outlet
ugg boots sale uk
furla handbags
ray ban outlet
louis vuitton outlet sale
ugg clearance
woolrich jackets
genuine uggs
burberry outlet
gucci bags
canada goose jackets
mbt shoes
cheap ugg boots
canada goose sale